كانكس فروشگاهي پيش ساخته
ايران كانتين، بزرگترين توليدكننده انواع كانكس هاي فروشگاهي پيش ساخته در جنوب كشور

سایت بهترین ابزار


كانكس فروشگاهي با سقف محدب و درب و پيشخوان فلزي

كانكس فروشگاهي (به اصطلاح: دكه يا كيوسك فروشگاهي، كانكس مغازه، فروشگاه پيش ساخته، مغازه پيش ساخته و …)، دسته اي از كانكس هاي پيش ساخته اند كه در زبان انگليسي معمولاً با نام “Prefabricated Stores” (فروشگاه هاي پيش ساخته) ، “Prefabricated Shops” (مغازه هاي پيش ساخته) ، “Shop Kiosks” (كيوسك هاي مغازه) و … شناخته مي شوند.

كانكس هاي فروشگاهي همانطور كه از اسم آنها پيداست سازه هايي با كاربري فروشگاه و با قابليت حمل و نقل هستند كه مي توانند به عنوان محلي براي فروش انواع محصولات (در سطح شهر و خارج از شهر) مورد استفاده قرار بگيرند؛ و البته مي توانند به عنوان يك فروشگاه پيش ساخته، طيف وسيعي از مشاغل گوناگون را پوشش دهند.

در تصوير، گونه اي از كانكس فروشگاهي ساخت شركت ايران كانتين را مشاهده مي كنيد كه از جنس ساندويچ پانل (ديوار و سقف كانكس) و با ابعاد ۳x6 متر با درب و پيشخوان فلزي مي باشد. سقف اين كانكس به صورت محدب طراحي شده است. كانكس مذكور از كف سازي (قوطي + عرشه فولادي + بتن + سراميك) بسيار مستحكمي برخوردار بوده و سبد فلزي به عنوان جايگاه سيستم سرمايش (كولر يا اسپليت) در آن تعبيه شده است.

تمامي كانكس هاي فروشگاهي ايران كانتين از جنس ساندويچ پانل طراحي و توليد شده و بنابراين در برابر سرما و گرما، صوت و همچنين اتلاف انرژي عايق است. همچنين گونه اي از كيوسك هاي فروشگاهي از جنس فايبرگلاس نيز توسط اين شركت توليد شده است كه از طريق اين پيوند مي توانيد اطلاعات بيشتري را درباره آنها كسب كنيد.



ارسال توسط كانكس ايران كانتين
نظرات (0)
[ ]