كانكس فروشگاهي پيش ساخته
ايران كانتين، بزرگترين توليدكننده انواع كانكس هاي فروشگاهي پيش ساخته در جنوب كشور

سایت بهترین ابزار


پلمب ۱۶ دكه و كانكس مستقر در تهران!

رئيس اتحاديه صنف اغذيه‌ فروشان و مواد غذايي تهران از درخواست اين اتحاديه براي پلمب ۱۶ دكه و كانكس مستقر در خيابان ۳۰ تير به دليل نداشتن جواز بهداشتي و مجوز فعاليت خبر داد.

رئيس اتحاديه صنف اغذيه‌ فروشان و مواد غذايي تهران با اشاره به غيرقانوني بودن فعاليت كانكس‌ ها و دكه‌هاي اغذيه فروشي در خيابان ۳۰ تير به دليل عدم دارا بودن جواز بهداشتي و مجوز فعاليت، از درخواست اين اتحاديه براي پلمب ۱۶ دكه و كانكس مستقر در اين خيابان به پليس اماكن خبر داد.

 

اسدالله احمدي شهريور در گفتگو با تسنيم با اشاره به غيرمجاز بودن فعاليت ۱۶ دكه و كانكس فروش اغذيه در خيابان ۳۰ تير تهران اظهار كرد: طبق ماده ۱۲ قانون فعاليت صنفي، فعاليت در تمامي صنوف نيازمند اخذ مجوزهاي لازم است ولي كانكس‌ ها و دكه‌ هايي كه در حاشيه خيابان ۳۰ تير فعال هستند علي‌ رغم گذشت زمان زيادي از فعاليتشان و وعده مسولان شهرداري، مجوزهاي لازم را اخذ نكردند.

 

رئيس اتحاديه اغذيه‌ فروشان تهران گفت: اين در حالي است كه فعاليت اين دكه‌ ها و كانكس‌ ها مرتبط با خوراكي و اغذيه شهروندان است و از همين رو اهميت بالايي دارد و از همين رو براي سلامت شهروندان، فاكتورهاي بهداشتي سخت‌گيرانه‌اي تعريف شده است و واحدهايي كه بتوانند اين شاخص‌ها را رعايت كنند قادر به اخذ مجوز بهداشت خواهند بود كه متاسفانه اين كانكس هاي فروشگاهي نتوانسته‌اند مجوز بهداشتي را دريافت كنند و حتي در تامين آب شرب مناسب و بهداشتي و يا خروجي فاضلاب نيز با مشكل مواجهند.

احمدي شهريور با اشاره به جلسه صبح امروز در استانداري تهران با حضور نماينده شهرداري تهران و مطرح شدن موضوع فعاليت اين افراد در خيابان ۳۰ تير گفت: ما در جلسه امروز نيز تصريح كرديم كه بر اساس قوانين و ضوابط قانوني، اين دكه‌ها شرايط اخذ مجوز فعاليت را ندارند و علاوه بر موارد بهداشتي، بدليل نداشتن پلاك ثبتي و يا قرارداد مالكيت قانوني، قادر به اخذ مجوز نيستند.

وي با بيان اينكه اتحاديه اغذيه‌ فروشان تهران در چند نوبت، مهلت‌هايي را براي اخذ مجوز به مسولان شهرداري در اين منطقه داده افزود: علي‌رغم مهلت‌هاي داده شده، مجوزهاي لازم براي فعاليت اين دكه‌ها اخذ نشد و ما درخواست پلمب ۱۶ دكه و كانكس فروشگاهي كه در خيابان ۳۰ تير استقرار داشتند و فعاليتشان مرتبط با اين اتحاديه بود به پليس اماكن ارائه داديم.

 

منبع: خبرگزاري تسنيم



ارسال توسط كانكس ايران كانتين
نظرات (0)
[ ]