كانكس فروشگاهي پيش ساخته
ايران كانتين، بزرگترين توليدكننده انواع كانكس هاي فروشگاهي پيش ساخته در جنوب كشور

سایت بهترین ابزار


  1. يكي از خدماتي كه شركت‌هاي معتبر توليد كننده كانكس و سازه هاي پيش ساخته به مشتريان خود ارائه مي‌دهند و از مراحل ضروري قبل از خريد كانكس نيز محسوب مي‌شود، استعلام قيمت كانكس يا استعلام بهاي كانكس، به معناي برآورد هزينه، دريافت قيمت حدودي كانكس يا پروژه پيش ساخته و همچنين در صورت نياز، صدور پيش فاكتور بر اساس مشخصات ارسالي و درخواست كتبي استعلام كننده مي‌باشد.

    استعلام قيمت كانكس پيش ساخته مي تواند به صورت تلفني و از طريق تماس با واحد فروش شركت توليدكننده كانكس پيش ساخته صورت پذيرد كه در اين صورت يك نوع استعلام فوري و تقريبي به حساب مي‌آيد. نحوه ديگر استعلام قيمت كانكس كه پيشنهاد مي‌شود، از طريق فرم اينترنتي استعلام قيمت كانكس مي باشد كه شركت‌هاي توليد كننده كانكس، معمولاً از طريق وبسايت خود در اختيار مشتريان و خريداران كانكس قرار مي دهند. طراحي فرم هاي مذكور به گونه اي است كه كاربران، از طريق وارد كردن مشخصات فردي، سازماني و همچنين مشخصات و ويژگي‌هاي كانكس مورد نظر، اقدام به استعلام قيمت و در صورت نياز، دريافت پيش‌فاكتور مي نمايند. مشخصاً اين گونه از استعلام قيمت، بسيار دقيق‌تر از نوع تلفني و تقريبي خواهد بود.

    استعلام قيمت كانكس يا استعلام بهاي كانكس معمولاً به ۲ صورت قابل انجام است:

    1. استعلام قيمت نمونه كانكس‌هاي استاندارد موجود در نمايشگاه دائمي ايران كانتين و از پيش ساخته شده
    2. استعلام قيمت كانكس بر اساس پلان يا نقشه اجرايي، مشخصات فني، امكانات و تجهيزات مورد نياز و … با قابليت سفارشي سازي
    براي استعلام قيمت كانكس اينترنتي چه اقداماتي نياز است؟

    اگر قصد استعلام قيمت نمونه‌ كانكس‌هاي موجود در نمايشگاه ايران كانتين و از پيش ساخته شده را داريد و يا فقط مشخصات كلي و اوليه از كانكس يا ساختمان پيش ساخته (از قبيل نوع كاربري كانكس، ابعاد كانكس يا سازه پيش ساخته و …) را داريد، از طريق فرم مربوطه زير، اقدام به استعلام قيمت كانكس نماييد؛ همكاران ما در واحد فروش ايران كانتين، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نياز را در اختيار شما قرار خواهند داد.

    اگر فايل مربوط به هر يك از موارد: ۱٫ درخواست كتبي  ۲٫ پلان، نقشه و جزئيات اجرايي پروژه پيش ساخته ۳٫ مشخصات كامل فني، امكانات و تجهيزات مورد نياز و … را نيز در اختيار داريد، اقدام به استعلام بهاي كانكس از طريق فرم زير نماييد و توجه داشته باشيد كه گزينه “ضميمه فايل درخواست كتبي و صدور پيش فاكتور” را جهت بارگذاري فايل مربوطه تيك بزنيد.

    نكاتي كه بايد در هنگام استعلام قيمت كانكس به آنها توجه كنيم!
    1. هر چه قدر جزئيات و اطلاعات بيشتري از كانكس، ساختمان يا پروژه پيش ساخته را در اختيار واحد فروش ايران كانتين قرار دهيد، مشخصاً قيمت محاسبه شده دقيق تر به شما اعلام مي‌گردد.
    2. استعلام قيمت حضوري در محل نمايشگاه دائمي و دفتر فروش كانكس ايران كانتين به مراتب بهتر از استعلام قيمت اينترنتي مي‌باشد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم حد الامكان با حضور در دفتر فروش كانكس و نمايشگاه دائمي ايران كانتين اقدام به استعلام قيمت كانكس بفرماييد. (اطلاعات بيشتر براي مراجعه به ايران كانتين را در صفحه تماس با ما ببينيد.)
    قيمت كانكس به چه عواملي بستگي دارد؟

    به طور كلي قيمت كانكس يا پروژه پيش ساخته با توجه به ويژگي هاي مؤثر در تعيين هزينه ساخت و پياده سازي و توسط واحد فروش ايران كانتين تعيين و محاسبه مي شوند و نهايتاً به صورت قيمت به ازاي هر متر مربع به مشتري ارائه مي‌شود. كانكس ها با توجه به اينكه از تنوع زيادي به لحاظ طراحي و ساخت، امكانات و ويژگي ها برخوردارند، قيمت آنها نيز به مراتب متغير است. از جمله عواملي كه در قيمت كانكس مؤثر واقع مي شوند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

    • ابعاد كانكس (طول و عرض)، مساحت كل و نقشه يا پلان كانكس (همچنين يك-تكه يا چند-تكه بودن با توجه به ابعاد استاندارد ساخت كانكس)
    • ارتفاع كانكس از زمين تا بلندترين قسمت (كه به طور معمول بين ۲ تا ۳ متر متغير است؛ اما گزينه‌هاي ۲٫۳ و ۲٫۶ متر مناسب و استاندارد است)
    • تعداد و جنس درب‌ها و پنجره هاي كانكس پيش ساخته (فلزي، آلومينيومي، UPVC  و …) و همچنين نوع شيشه پنجره‌ها (معمولي، دوجداره، چندجداره و …)
    • جنس و ساختار پوششي كف كانكس (تخته، سراميك، بتن-سراميك، كفپوش معمولي و )
    • ديوارپوش داخلي كانكس (PVC ، MDF ، مولتي كالر، كاغذ ديواري و …) و ديوارپوش خارجي كانكس (كامپوزيت آلومينيوم يا آلوبوند)
    • امكانات سرويس بهداشتي و حمام، سرمايش و گرمايش و … كه در صورت نياز و سفارش مشتري براي كانكس تعبيه خواهند شد.
    • و …
    تنها قيمت مهم نيست!

    توجه داشته باشيد كه مواد و مصالح مصرفي، مشخصات فني، شرايط پرداخت هزينه، نحوه و موعد توليد و تحويل و … در قيمت و هزينه‌هاي توليد كانكس و ساختمان پيش ساخته بسيار تأثيرگذار است؛ بنابراين در هنگام استعلام بهاي كانكس از توليدكننده‌هاي كانكس، موارد مذكور را مد نظر داشته باشيد و صرفاً از روي عدد قيمت و ابعاد كانكس، سريعاً تصميم گيري نكنيد!

    واحد فروش كانكس ايران كانتين همواره آماده ارائه مشاوره رايگان در زمينه استعلام قيمت كانكس و ساختمان پيش ساخته با هدف خريد محصولات پيش ساخته ممتاز و مطابق با استانداردهاي بين‌المللي و مورد نياز مشتريان محترم و بر اساس بودجه مدنظر آنها مي‌باشد.

فرم استعلام قيمت كانكس و ساختمان پيش ساخته ايران كانتين

به سامانه استعلام قيمت كانكس و ساختمان پيش ساخته شركت ابنيه پردازان شيراز (ايران كانتين) خوش آمديد. توجه داشته باشيد كه پس از ثبت نهايي اطلاعات و ارسال موفق فرم، همكاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد؛ لذا خواهشمنديم جهت تسهيل سرويس دهي و جلوگيري از بروز مشكلات احتمالي، از صحت اطلاعات ارسالي، اطمينان حاصل فرماييد! اگر نياز به استعلام فوري قيمت كانكس داريد، مي‌توانيد مستقيماً با شماره‌هاي 07137742209 ، 09120904060 يا 09171034825 تماس حاصل فرماييد.


ارسال توسط كانكس ايران كانتين
نظرات (0)
[ ]